BMWCCN. IT-ulykken som rammet oss. Hva nå?

Arkiv med gamle tråder relatert til gammelt forum og nettside som ikke er relevante lengre.

Re:BMWCCN. IT-ulykken som rammet oss. Hva nå?

Innlegg Joachim Lie » 30 Aug 2011

Her kommer info om noe av det som rører seg i klubben.

Arne har helt sikkert en god intensjon med det han skriver (han vil klubben det beste)! Det er ikke noe i veien med å ha en slik intensjon og han kommer med bra innspill.

Men han har blant annet sendt inn forespørsl til rudskogen om når BMWCCN kan leie banen til neste år i bmwccn sitt navn, det blir feil da han ikke har noen fullmakt fra styret på dette eller noe signaturrett i BMWCCN.

Styret har kontroll på treffene til neste år! Vi har en dialog med de forskjellige banene. Vi gjør alt for å få til BMWCCN treff på Rudskogen i starten av Juni og ett BMWCCN treff på vålerbanen i september. Dette i god BMWCCN tradisjon.

Så blir det isbanetreff, enten på Gol eller Sigdal.

Så prøver vi å legge treffene til utenom gatebil og trackday treff.

Ellers har Jon laget en tråd hvor vi spør medlemmer om hva de vil gjøre på treff og hva slags treff de vil ha, men der har Arne kuppet tråden så den sklir ut dessverre.

Vi i styret legger ut info på hjem siden og kalenderen, det kommer fortløpende info der, men ting må være spikret først sånn at ikke datoene blir flyttet eller infoen er feil. Her må også lokalavdelingene på banen, UG må ta ansvar for treff og info ut til medlemmene i sitt nærmiljø!

Man kan heller ikke forvente seg en prosess som går like fort som i det daglige arbeidslivet. Vi driver klubben tross alt på dugnadsbasis og vi har jobb/familie ved siden av.

Vi i styret ønsker alt det beste for medlemmene våre, vi er her for dere. Ikke omvendt!

Det er ikke noe i veien over å sende inn forslag om ett styreverv til, hvor han/hun har med informasjon ut til medlemmene våre å gjøre, dette må stemmes og vedtas over av medlemmene på årsmøte, møt opp! Liten oppfordring der altså

Ikke glem det viktigste med klubben, det er å ha ett samhold med interesse for BMWsympatisører!

Joachim Lie

Medlemsnummer: 7964
Kjøretøy: E30, 325, E39 520iT, E91 LCI 318iTM

Innlegg Ove Kvam » 30 Aug 2011

Det er ikke snakk om en ekstraordinær generalforsamling, men et ledermøte.

Brukerens avatar
Ove Kvam

Medlemsnummer: 2359
Kjøretøy: 2016 118i M-Sport

Innlegg 001 » 30 Aug 2011

Som Ove skriver; Det er ikke snakk om noe annet enn et Ledermøte hvor vi tar tempen på klubben og forbereder oss på et nytt Årsmøte i 2012 og forhåpentligvis mye morro fremover, men vi må prøve å jobbe bedre og tettere sammen for å få det til.

Jeg kommer naturligvis ikke til å delta i noe personaldiskusjon på nettet. Jeg kan gjerne gjenta at jeg ikke bare representerer meg selv i hva jeg har skrevet og ment, men har fått henvendelser fra mange ulike hold i klubben. Jeg ønsker fortsatt å beholde min rett til å ytre meg, men forventer ikke at alle skal være enig. Det er tross alt slik det fungerer i klubben - og samfunnet ellers.

Kan hende at jeg har vært litt provokativ i mellom, men hensikten har vært å få hull på ballongen, at noen skulle komme med motargumenter, men det har ikke lykkes i noen særlig grad. Uten diskusjon, ingen utvikling.

Vil f.ø. takke Karl-Magnus for den innsatsen han har gjort, men noen Presidentkandidat er jeg ikke. Jeg har sagt og kan gjenta at jeg kan ta prosjekter eller spesielle jobber for klubben, om de ønsker.

Jeg har tross alt vært medlem i klubben i snart 26 år. Dersom noen betviler mine motiver og lojalitet er det ikke mitt problem. Ønsker alle på tråden en fin kveld.

MVH

Arne J.

Dessuten gleder jeg meg til Ledermøtet den 1. oktober.

001

Medlemsnummer: 1

Innlegg 10622 » 30 Aug 2011

For godt kvalifiserte personer har vi en plass ledig i hovedstyret for de som ønnsker å drive med informasjon eller vidreutvikling av nettsiden vår. Ta kontakt med meg på jon@bmwccn.no

10622

Medlemsnummer: 10622

Innlegg 7922 » 31 Aug 2011

Kanskje det burde opprettes en underguppe i tillegg til "teknisk" som heter "informasjon"?

Rett og slett en tavle som styret/ledelsen/revisor/president osv kunne bruke til å informere om hendelser og vedtak.

7922

Medlemsnummer: 7922

Innlegg 9587 » 31 Aug 2011

> Harald Thorrud skrev:

> Kanskje det burde opprettes en underguppe i tillegg til "teknisk" som heter "informasjon"?Rett og slett en tavle som styret/ledelsen/revisor/president osv kunne bruke til å informere om hendelser og vedtak.

>

God ide Harald, støtter denne.

/Runar

9587

Medlemsnummer: 9587

Innlegg SteinarK » 31 Aug 2011

> Harald Thorrud skrev:

> Kanskje det burde opprettes en underguppe i tillegg til "teknisk" som heter "informasjon"?

> Rett og slett en tavle som styret/ledelsen/revisor/president osv kunne bruke til å informere om hendelser og vedtak.

>

>

Har vi ikke en slik tavle allerede da? Hint - trykk på Hjem

Brukerens avatar
SteinarK

Medlemsnummer: 2987
Kjøretøy: e46 332ti/e46 325ti/e61 530dat

Innlegg Joachim Lie » 01 Sep 2011

> SteinarK skrev:

> > Harald Thorrud skrev:> Kanskje det burde opprettes en underguppe i tillegg til "teknisk" som heter "informasjon"?> Rett og slett en tavle som styret/ledelsen/revisor/president osv kunne bruke til å informere om hendelser og vedtak.>>Har vi ikke en slik tavle allerede da? Hint - trykk på Hjem

>

Det blir lagt ut info på hjem siden ja.

Så ser ikke helt poenget med ett eget tema med informasjon da. Blir litt smør på flesk

Joachim Lie

Medlemsnummer: 7964
Kjøretøy: E30, 325, E39 520iT, E91 LCI 318iTM

Forrige

Gå til Arkiv

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest