Presentasjon av oss i Vestfold!

Kategori for BMW CCN Vestfold

Presentasjon av oss i Vestfold!

Innlegg Ole M.Haraldstad » 21 Jan 2014

Starter en liten tråd der vi fra Vestfold kan skrive litt om oss selv og bilene våre. Så bare fyll på.

For min egen del er jeg bilmekaniker til daglig, og kjører en litt sliten e36.
Når jeg skal ha det litt mere gøy så har jeg en 4 dørs e30 med m10 turbo motor og 330hk.
Jeg holder også på med å bygge en e46 sedan med m3 motor og understell.
Vedlegg
bmwccn1.jpg
e30'n på Våler
Brukerens avatar
Ole M.Haraldstad

Medlemsnummer: 3127

Re: Presentasjon av oss i Vestfold!

Innlegg Thomas328iT » 08 Mar 2014

Heisann, Thomas her! Medlem i BMWCCN siden 2003 ca. og sittet noen år som styremedlem i Vestfold avdelingen. Er for tiden PR- og webansvarlig.
Jeg er 37 år gammel og jobber til daglig som vekter i et av de større vaktselskapene i Norge.

Kjører en E36 328i touring til daglig, året rundt. E36 touring er noe jeg vil påstå er en sjelden bil i klubben, da jeg stort sett er alene om å komme med en slik på treff osv. Håper dette kan bedre seg i 2014, jeg vet det er mange andre der ute som kjører denne typen BMW.

Bilde
Thomas328iT

Medlemsnummer: 5406

Re: Presentasjon av oss i Vestfold!

Innlegg kjellsen » 28 Mar 2014

Hei!

Anders Holst Kjellsen, folk pleier å si kun Kjellsen :) Jeg er en 25 gutt fra Vestfold. Tatt akkurat opp skole igjen for å fullføre skolen og få fagbrevet som Anleggsmaskinmekaniker. Så er lærling i Skanska og har noen måned igjen.
Jeg har kun en bil for tiden og det er min trofaste originale E36 320i Coupe uten noe ekstra utstyr utenom "Economic AC" som er ettermontert(skal ut). Jeg har aldri kjørt på bane selv, kun sitti på. Så mitt mål i 2014 er å gjøre bil litt klar og komme meg utpå den 28-29 Juni. Er hovedsaklig ute etter å jage tider og forbedre bil og meg selv for å kunne få noen fighter på asfalten. Så er fan av WTCC osv av den type racing, men også mye annet innen motorsport.

Planene og noen ting er bestilt/montert.
KW V2 coilovers
GS Camberstag
Ground control camber plates og dempertopper bak
alcantra mtech ratt
Nankang rdekk
Service på motor og overhaling av girpspakstell
Powerflex foringer
OMP design 2 stol
hjul studs
Bimmerworld brake duct kit
Bimmerworld stålombundne b.slanger

1003371_10152288185131508_270584968_n.jpg