Rens av forbrenningsmotor

Generelle diskusjoner

Rens av forbrenningsmotor

Innlegg CarbonCleaning » 21 Apr 2018

Hei!
Vi er et firma i etableringsfasen som holder på å bygge nettverk. Konseptet vårt er nytt i Norge og vi håper at dette vil bli en revolusjonerende idé som det norske folk kan tenke seg å benytte seg av. Dette konseptet er veldig utbredt globalt, men har enda ikke kommet til Norge. Før nå.
Firma heter Carbon Cleaning Norge og er del av en internasjonal kjede som driver med rens av forbrenningsmotorer.

Hva er Carbon Cleaning?

En nyskapende løsning som holder motoren din ren.

Ved bruk av vår unike hydrogendrevne karboniseringsmaskin vil en tekniker fra oss komme og fjerne nesten all karbonoppbyggningen i motoren. I løpet av bare 30 minutter vil motoren føles som ny.

Carbon Cleaning- maskinen har en usedvanlig rensekapasitet. Med avansert teknologi utarbeidet over flere år vil hydrogen sprøytes igjennom luftfilterinntaket og kan brenne bort opp til 75% av karbonet som har blitt liggende igjen i din motor og forhindret at motoren går klokkerent.

Så før du bytter ut dine dyre motordeler, prøv Carbon Cleaning.

Fordelene med å bruke oss:

Fjerner karbonoppbyggingen i din motor. En ren motor er en frisk motor.

Reduserer drivstoffkostnader

Gjenoppretter ytelsen i din motor.

Reduserer Co2 utslippet

Øker levetiden på din motor. Mindre kostnader på dyre motordeler.

Planen er ikke å virke som en plagsom selger, men å få tilbakemelding fra fagmiljøet rundt om i Norge for å finne ut om dette er noe dere kunne være interessert i til deres biler.

Hvis dette er noe dere syns virker interessant og bilen deres kan ha behov for, så setter jeg pris på tilbakemeldinger fra dere.

Hvis dette innlegget er i feil tråd så beklager jeg og håper admin da evt kan flytte innlegget.

Mvh

Dennis Stokkvin
Carbon Cleaning Norge AS
Sist endret av CarbonCleaning den 22 Apr 2018, endret 1 gang
CarbonCleaning

Medlemsnummer: 0

Re: Rens av forbrenningsmotor

Innlegg Ove Kvam » 21 Apr 2018

Har selv vært med på hydrogenbasert fjerning av karbon i motorer. Vi brukte da H2O, eller vann, som vi lot motoren suge inn i innsuget mens den gikk på tomgang. Det røyklegger hele nabolaget, men er rimelig effektivt for å fjerne sot.
Brukerens avatar
Ove Kvam

Medlemsnummer: 2359
Kjøretøy: 2016 118i M-Sport

Re: Rens av forbrenningsmotor

Innlegg lesken » 27 Jul 2018

Høres spennende ut, er noe jeg kunne tenkt å prøve.

Edit: fikk dette utført på min 5 serie idag. Kommer tilbake med info etter kjørt mer..
lesken

Medlemsnummer: 0
Kjøretøy: 525xd-M F11, X1 xdrive-M

Gå til Generelt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester